Ciutat florida
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
GALERIA


Diari de Girona destapa la programació de Fires!!! Empty
Setembre 2024
DlDtDcDjDvDsDg
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

Calendari Calendari


Diari de Girona destapa la programació de Fires!!!

Ir abajo

Diari de Girona destapa la programació de Fires!!! Empty Diari de Girona destapa la programació de Fires!!!

Missatge  mE dj Dj 09 Oct 2008, 5:14 am

Smile
Upa.
Upa dance...
Mande?...

Ara només caldria un xic de coherència per part de l'administració local.
Si signes un contracte on diu: L'Ajuntament es reserva el dret de promocionar "la moguda" (véase Barraques = Fires = Escenari de La Copa) com cregui convenient... i vas tu i la promociones per via lliure... que li posin pebrots, els del Consistori, i suspenguin la caca de programació que anunciaven al DdG.
Però no en tenen prous.
(D'aixó se'n diu també periodisme d'investigació). Ja em sap greu, però ho és també.
Felicitats pels responsables de l'article.
Per cert. Jo crec que l'Ajuntament de Girona amaga la programació fins a l'últim moment per vergonya. Perque vergonya és el què fot el programa oficial de Fires.
O no?...
Em sembla perfecte però...
Que trenquin el contracte amb tots aquests artistes, promotors, associacions CULTURALS que s'han passat pel forro el que signaven. O no signa res ningú aquí?...
Són potser només una colla d'amics?...
A tots els artistes i promotors que s'han atrevit a anunciar el secret més ben guardat de La Copa... :
Qui toca per Fires?...
La mateixa caca de sempre?
Very Happy
Quina caca!!!
Feu bondat.
Colla de caraculs.
girOna mE mat@!!!
mE dj
mE dj
Admin

Nombre de missatges : 100
Age : 55
Localización : Barri Vell, Girona
Registration date : 18/09/2008

http://www.myspace.com/fressa_ent

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum